KX2 Smart Door Lock

 

KX2A serratura automatica Push-pull adopta un design minimalista brevettatu è ultra-sottile, cù un timbre integratu persunalizatu chì si adatta perfettamente à a porta muderna.U so pannellu temperatu è a so struttura di vetru manifestanu a so qualità high-end.Facemu una innovazione rivoluzionaria cù l'indicatore luminoso di trè culori in u disignu di tacca, è ancu e funzioni sottu:

Semicondutturi avanzati per u scanner di impronte digitali

Testa di impronte digitali di semiconduttore d'alta sensibilità cù algoritmu AI d'auto-apprendimentu, chì hè cuncepitu nantu à u manicu frontale per ottene u sbloccare in un passu.Più usate, più sensibile.

Scramble tecnulugia codice PIN

L'inserimentu protettivu, ùn ti face più preoccupazione per esse sguardu ma sblocca cun facilità.

Tecnulugia di sbloccare di carte criptate

Carta criptata anti-copia cù una prutezzione più cumpleta.A prutezzione di u livellu di sicurezza naziunale impedisce l'apertura da u telefuninu mobile copiatu.

Sbloccare remota da una password tempurale

Pudete mandà una password temporanea unica generata da Wechat Mini App à i vostri parenti è amichi inespettati, ùn lasciate mai chjude fora, ancu ùn site micca in casa.È e password ùn saranu micca valide dopu l'usu una volta.

Batteria integrata

Rivuluzione di l'alimentazione brevettata, a batteria integrata sustene l'usu per tutta a vita: a carica di una ora supporta 1 annu.Applica una carica di Type C aghjurnata, più sicura senza perdite.

Corpu di serratura elettronica

Aduprà mutore integratu patentatu è mortasa automatica.U mutore integratu realiza l'apertura è a chjusa automatica, riducendu a perdita è rinfurzendu a vita.

Unlock Inside Funzione

Una breve pressa nantu à u buttone nantu à u pannellu posteriore pò ottene un sbloccare faciule;A pressione longa di 3 s ottenga un bloccu posteriore.

Automatic Mortise Biometric Fingerprint Digital App Controlled Smart Door Lock

Tempu di posta: 03-03-2021