Grande nutizia!

Stu mese KEYPLUS hà studiatu un novu mudellu di serrature N3T, sistema di aghjurnamentu di serrature N3T basatu annantu à mudelli N3, sperienza di operazione totalmente diversa.Pudete gestisce i vostri chjusi in ogni locu in ogni momentu via l'app TT Lock in u vostru telefuninu.

I serrature N3T supportanu più di 25 lingue è attualmente sò principalmente cinese (simplificatu è tradiziunale), inglese è spagnolu.Chì porta più comodità per l'utilizatori globale.

A funzione principale hè un sistema di gestione avanzatu via TT lock bluetooth APP, L'amministratore pò sparte e chjavi à i so membri di a famiglia, ùn importa micca a password o E chjave. L'amministratore pò ancu aghjunghje o sguassà i membri in ogni mumentu.

Sè vo ùn sò in casa, vi ponu creà una password pruvisoriu in u vostru bluetooth App mandà à i vostri amichi, è sceglie l 'apertu limitata -times, i vostri amichi ponu aduprà sta password apre u serratura direttamente.APP Bluetooth rende a vostra porta hè sottu u vostru cuntrollu in ogni mumentu.

In più, se u vostru telefuninu ùn hè micca in a vostra manu, pudete ancu resettate i chjusi da a serratura stessa, per esempiu, per resettate a serratura à u statu di fabbrica, per aghjunghje un altru telefuninu per cuntrullà i vostri chjusi.Se u vostru telefuninu hè persu, l'amministratore pò aghjunghje un novu telefuninu cù password di amministratore.App di sicurezza è serrature di sicurezza, casa di sicurezza!

U scenariu adattatu hè l'edificazioni residenziali, l'appartamentu, l'alloghju in affittu, pudete leghje u record d'apertura nantu à u vostru telefuninu, i chjusi N3T ponu aiutà à gestisce a vostra casa è l'affari assai bè.

I serrature N3T anu culori d'oru, neru è argentu, aspittendu a vostra scelta!

 


Tempu di post: 23-lugliu-2020